Pages

Friday, February 24, 2012

Tid...Jag skulle behöva mera av den varan!

Gu va tiden går fort med Alice! Fast ändå känns det som vi haft henne hos oss förevegt redan. Konstigt och härligt! Och gu va lite tid jag har åt t.ex den här bloggen som jag skulle vilja lägga mer energi på. Jag läste hos UnderbaraClara att man ska helst skriva ett eller flera blogg inlägg om dagen för att hålla bloggen igång. Men hur fasiken hinner man med det? Ni andra "blogg mammor", hur gör ni? När tar man sej tid? Vad händer med disken och det skitiga köksgolvet? haha 

Och gu va mycket man hinner med på ett år om man tänker efter.
Hittade de här två bilderna från ungefär ett år sedan. Känns som en hel evighet sen!!!

 
Hundspann på det frusna havet utanför Hudik

Häng på Manis (utan öl så klart) med vänner som jag inte sett på hunda år känns det som.
Lillärtan låg i magen och va så liten så! :)

No comments: