Pages

Friday, February 24, 2012

Tjejlunch å helg!

Hej hopp!

Nu har jag kommit över min tids vånda haha Sitter här som en liten tjockis i soffan och smälter pizzamiddagen! Jag har blivit lite av en expert på hemgjord pizza ja. Tycker jag och brian iallafall :)

Idag vart det tjej lunch på Eataly med Sarah, Emely, Jen and Kieran! Långsittning blev det, med både lunch och fika. Perfekt start på helgen!
Skit väder ute men vad gör det! Får läsa våriga bloggar för att känns vårkänsla.




Imorgon blir det middag på vår favorit resturang The Smoking Buddha. Det är ett lite speciellt ett års jubileum på gång och det ska firas! Söndag blir det storhandling å Costco med Brians moster och morbror och ett förhoppningsvis givande öppethus! Jag bara lääääängtar tills vi hittar ett hus vi vill ha! Går i inrednigstankar hela dagarna nu. Mest längtar jag så klart att få inreda Alice rum och ett nytt kök!


Kieran, Alice kille om några år. 

Och just ja, Jag stor gillar att prinsessan heter Estelle! Love it! Trodde dock att hon skulle heta Alice.
Våran nästa får nog heta Mary tror jag ;) 

No comments: