Pages

Wednesday, October 03, 2012

Utmaning

Liten utmaning jag snappade upp hos AnnaMalin.

Kul såhär på onsdagskvällen. Alice ligger och sussar (somnade efter 5 minuter weee!) Och B jobbar eftermiddag.
Me.
Du heter? Victoria

Smeknamn? Inte många nuför tiden. Brukade vara Vix på typ gymnasiet. Hun, Sweeterson och andra töntiga namn man får när man är gift :)

Beroende av? Socker, tyvärr. Att kolla sociala medier på datorn. Det är liksom inte nödvändigt att kolla fejjan 100 gånger på en dag. SÅ poppis är jag inte haha

Favoritmärken? Gillar jeans från American Eagle Outfitters. Och det brukar sluta med plagg från h&m när jag är ute och kikat. Hade jag peningar skulle jag nog ha fler :)

Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är så glad och positiv och nu förtiden säger folk "you look great!" när dom får veta att jag har en ettåring. Å det är ju tur :)

Familj? Alice 13 månader och Brian min kära make! Sen räknar ju jag min mor och far och lillebror till min familj också.

Kör? Toyota Matrix

3 färger i höst? Varma härliga färger. Brun, gräddig vit och höstig orange

Sprit, cider, vin eller öl? Vin för min del. rött vin.

Hatar? Att det finns människor i världen som skadar andra. Speciellt barn. Det gör mej alldeles tokig.

Hur svarar du i telefon? Hallo! Här svarar ingen med namn. Såååå himla förvirrande.

Bruakar du komma i tid? Japp. Jag är hellre jätte tidig än sen.

När mår du bra? När jag får vara med familjen och inget annat måste göras. Borde nog bli bätter på att skita i att saker måste göras.

Vad tycker du om fötter? Asså jag tycker inte att fötter är speciallt äckliga alls. Jag älskar Alice fötter. Nå så inåt norden söta!

Är du blyg? Inte så mycket nu för tiden. Tycker inte att så mycket är pinsamt och så heller. Men när jag gick på högstadiet. Då kunde jag bli HELRÖT i ansiktet av att typ måsta säga hej till nåt. Helt sjukt va jag va blyg och nervig då.

Vad längtar du tillbaka till? Jag måset ju erkänna att jag saknar Sverige. Men men..ibland tänker jag på hur kul jag hade när jag var barn. typ sådär 6 eller 7 år. Man bara lekte Jämt!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har jätte bra och äkta vänner! Men jag träffar dom nästan aldrig. Och det gör mej ledsen. Men det är bara att va så glad som möjligt så får jag väl fler.

Hur gammal är du? 25. I januari fyller jag 26. det tycker jag börjar bli lite gammalt.

Är det ok att gråta? oooja. Här gråts det bra nog åt lite allt möjligt. Det känns så skönt efteråt tycker jag.

Vill du gifta dej? Jag är ju gift och om jag kunde skulle jag gifta mej med Brian igen! :)

Barn (om, vill du ha fler)? Ja vi vill ha fler. Men först vill jag styra upp saker som plugg och ett hus som är vårt.

Är du bra på att laga mat? Nja, jag tycker det är dötrist för det mesta att laga mat. Baka är min grej.

Intressen? Baka då. Och träna så klart.

Det visste ni inte om mej? Att jag på gymnasiet läste foto/film och faktiskt va skitgrym på foto. Det kan man inte tror nu tyvärr. (det här visste ju vissa men aja)

Är du flygrädd? Nä inte det minsta. Fast jag har blivit lite nojjigare nu efter jag fått barn. typiskt!

Jag utmanar? Alla som har lust att göra en lista. Vore kul att veta vilka det är :)

1 comment:

Zarah - mamma till två små och matte till mops said...

Ha ha vad söt du är vännen! Roligt att läsa såna här listor. KRAM