Pages

Friday, September 28, 2012

Vad gör man en kall och snuvig dag som denna?

Asså vad gör man en sån här dag då man bara inte känner för att göra nåt! Fast ändå vill jag jätte gärna ut på nå äventyr för jag vet ju att jag kommer bli super mega rastlös av att bara vara hemma.
Vi va ner på posten och farmers market i morse. Kallt och ruggit. Mulet och snuva både hos lillfisen och mej. Asså idag önskar jag att vi bodde hemma i Hudik! Vi kunde fika hos farmor eller mamma eller brorsan eller på stan med nån annan rastlös morsa. Men näpp, vi sitter på andra sidan jorden vi.

Plus att B fick en ny iPhone igår och inte jag. 5åringen i mej blev skit sur. 25åringen i mej säger men lugna ner dej nu. haha

Alice har fått nedre delen av nya bokhyllan till sitt bibliotek.
Här går hon lös kan jag lova!


1 comment:

Zarah - mamma till två små och matte till mops said...

Men vännen då! Vi saknar er här hemma också.. KRAM