Pages

Saturday, February 18, 2012

Smidigt, Billigt, Miljövänligt!

Hallåj!

Idag har vi lördag som känns som fredag då pappan måste jobba. Som tur är är det Family Day Weekend och lång helg. Så vi får ha honom hemma på måndag istället!

Det bar iväg till stan idag för lite mamma-penning-vänlig shopping :) Once upon a child är min favvo butik här! Begagnade barnkläder i SUPER bra skick! Man måste liksom veta vad man letar efter när man går in. Dom har så Otroligt mycket grejer! Vi letade efter hängselklänningar och hittade två. En i storlek Nu och en som passar till sommar. Trodde jag haha, den i st 12 månader skulle nog passa nu också.


Hittade två OshKosh klänningar och två fina rosetter!


Tänkte vi skulle knata över till shopping centrat The Pen också med av gnyt som kom från vagnen kännde jag att det va säkrast att åka hem. Stannade till på Tim Hortons och köpte en kaffe och en chocolate chip cookie me :) smidigt med drive thu...fast höjden av lathet ändå. Här kan man liksom åka till banken utan att kliva ur bilen. Då saknar jag Hudik där man åker in till stan, parkar på Kotorget och promenixar runt stan på sina två ben! Det ska jag göra mycket i sommar! Åååååh va jag längtar!  

Nu ska vi klä på oss och gå en prommis då solen kikar fram!!!


No comments: