Pages

Thursday, September 20, 2012

Inte bara på fyllan jag babblar.


Här sitter jag nyduschad och grann och redo att känna in ett avsnitt av Gokväll Lördag med min hatkärlek Ebba von Sydov. Nä det va väl lite att ta i. Men jag kan inte riktigt bestämma mej för varför jag gillar henne. Hon är ju inte direkt en brilljant programledare. Men ändå fortsätter jag läsa hennes blogg och kolla på Gokväll.
Och att jag orkade duscha såhär sent på kvällen är fortfarande ett mysterium. Men jag har bara inte tid att duscha imorgon haha asså? nää jag hinner inte. Jag har allt planerat in i minsta detalj och imorgon kommer jag att promenera med en sovande Alice i vagnen till The Farmers Market kl 8.30 och det är då jag annars kan hinna hoppa in i duschen och skrubba så fort jag bara kan.

Oo! En annan sak som är kul är att Brian (inte kul att han är borta i två nätter) har varit på IKEA och köpt bokhyllan expedit till mej. Woot Woot! Ska sättas ihop och organiseras imorgon kväll. YES!

Ps. Angående rubriken. Jag babblar aldrig på fyllan för jag har inte varit full på typ...två år. Så är det när man är på smällen/ammar/inte har tid att va full.

Gnatt!

No comments: