Pages

Thursday, August 09, 2012

Vi lever! Jo, det är sant


Nu får det väl fasiken vara nog med det här sommaruppehållet i bloggen. Vi har iallafall haft en super sommar. Den första sommaren med vår lilla tjej. Stora ska jag kasnke säga.
Fyller ju ett om mindre än en månad. Så nu måste jag sätta igång att planera kalaset. Inbjudningarna är klara. Dom har jag pysslat och knåpat med själv (!) haha Så himla stolt :) Ska lägga upp bildbevis senare. Jag önskar att jag kunde bjuda in HELA släkten och ALLA vänner. Men det går ju tyvärr inte när man bor 8 timmars flygresa bort.

Här är en bild på mina nya små kompisar! Egentid = bakning!

Carrot Cake Sandwish Cookies

3 comments:

Ida said...

Dom ser ju onekligen goda ut!

Elin said...

Härligt att du är tillbaka på bloggen :) Saknar er!!!! Puss&Kraaam från tant Elin

Elin said...

Härligt att du är tillbaka på bloggen :) Saknar er!!! Puss & Kraaam från tant Elin ;)