Pages

Saturday, May 05, 2012

group fitness instructor - check!

Passet gick skitbra och jag är super nöjd!
Fick sån fin beröm av vår fitness coordinator efteråt. "You show perfection in your demonstration and form. High 90's!" Woho! Fick jag skryta lite också. ;)

Alice hade haft det bra med Nana. Sovit i vagnen och sen varit nöjd att leka tills jag kom hem. Gofisen!
Vi drog oss till The Pen på eftermiddan och jag hittade ett par shorts (American Eagle) som jag antagligen kommer att leva i från och med nu. Börjar bli varm och jag våndas. Känner nu att jag är från Hälsingland där vi får 25 grader varm och lite blåst en bra dag i juli haha

Nu ska jag ta mej en kopp kaffe och i brist på annat äter jag chocolate chips till. Sånna man änvänder till bakning. haha Snacka om socker begör!

No comments: