Pages

Wednesday, May 09, 2012

Förkyldningshelvete och världens bästa pappa!

Här sitter jag och är lite (jätte mycket) förkyld. Tror jag iallafall. Jag har liksom aldrig haft allergier, typ pollen och gräs och sånt. Men just nu har jag världens sniffnäsa och nyser och har mej. Suck!

Bootcamp gick som smort igår iallafall med lite sjukdomdkänsla. Gick inte som smort för stackars B och Alice dock. Hon vaknade precis när jag skulle gå och somnadet inte om förns jag kom innanför dörren. Två timmar av nattande och B va LITE trött. Men konstaterade stold "But i did it!" Världens bästa pappa! :)

Känner för att pyssla med nåt. Tror jag ska gå igenom alla fina kort vi fick på vår baby shower och hänga upp några i Alice rum. Väntar fortfarande på ett bra tillfälle att åka till ikea och fixa lite lull-lull. Sen ska jag ta kort och visa!


Bara halv sanning. 50/50 om jag får be! :)

No comments: