Pages

Friday, May 11, 2012

Besök hos doktorn och löften

Igår kväll förvandlades the Beninger residence till sjukstuga. Suck. Jag va ju förkyld och hängig i några dagar. Och igår fick både Alice och B en släng av det. Va uppe 10000 1000000 gånger igår natt och så steg vi så lägligt upp kl 5.30 imorse.
Doktorn kl 11. Som tur va kunde dom kläma in oss direkt!

Bus innan doktorn kom.
Glad kan man vara fast man är sjuk. Och tur är ju det!

Nu bakar jag morotskaka och när den är klar ska jag göra kärleksmums. Imorgon är det baby shower för B's kusin. Och jag har lovat att baka lite. Lite jobbigt såntdär när man lovar. Osså blir det jätte stressigt för att massa annat dyker upp. tex en sjukling och en man med knät ur led. Jo, igår när han skulle springa upp och kolla så Alice inte höll på att kvävas av hosta när jag va på bootcamp, vred han knät ut led...igen.



No comments: