Pages

Monday, April 30, 2012

Inatt gäller det!

Håll tummarna för min lilla Alice inatt! Sover i eget rum för första gången. På tiden kan man tycka :)
Rummet är i stort sätt klart. B jobbar snabbt när han sätter igång! Stilen blir lite vintage och vi-tager-va-vi-haver inspirerad. Gammalt hus, gamla grejer. Kommer bli jätte fint när vi fått iordning allt. Behöver bara lite lampot och gardiner och lull-lull nu.

Kom just på nu när jag kollade igenom bloggarna jag följer att det är Valborg hemma. Gu va det hade varit mysigt med en kasa! Minns förra året. Då va jag men mamma och pappa och utan B. Han va här och jobbade och ja va hemma och va gravid...och jobbade me. Första natten på mor och fars nya gård va det också. Saknar dem så otroligt mycket och önskar vi kunde bo nära. Men snart är vi där igen!

Pappa och jag i Trogsta

2 comments:

Madeleine - Mamma - Foto - Oslo said...

Men åååh, så härligt! Lyx med lååååånghelg, haha :D Kramar

Zarah - mamma till två små och matte till mops said...

Hoppas att det gick bra!!