Pages

Monday, April 16, 2012

Hon är tillbaka, den osminkade morsan.

Japp, hon är tillbaks. Alice sov inte alls så bra inatt men jag kände mej ändå på topp tyckte jag när vi bestämde oss för att promenera ner till öppnaförkolan. Men när vi kom hem och jag slängde ett öga i spegeln såg jag att jag visst hade glömt att sminka mej imorse. haha tur att jag hade tagit mej tid att blåsa håret iallafall. Det va ju liksom inte igår.
Sen va det dags för kaffe. Men jag tyckte kokarn tog lite lång tid på sej. Hade glömt vattnet. Hoppas på bättre sömn inatt!

Nån som sov desto bättre under dagen va den här ärtan!

Fina klänningen från Newbie hon fick av mormor.
LOVE IT!




1 comment:

Jenny -mammaliv i New York said...

Åh man måste ju bara älska dom där dagarna när man går runt som ett sömnlöst monster & bara virrar runt ;)