Pages

Thursday, April 19, 2012

frissan och insikter

Så efter gårdagens panikartade kväll har jag fått tänka lite. Varför är det så viktigt för mej att inte amma alice till sömns. Well, jag vill ju inte få besvär sen när jag inte har nån mer mjölk såklart. Men förutom det. Det funkar ju rätt bra just nu. Och anledningen till att jag inte vill göra det är för att jag lyssnar förmycket på andra. 20 minuter räcker och så är det med det, fick jag höra härom dagen. Och hon MÅSTE kunna somna själv. Men det visade sej tydligt igår att så är inte fallet för min lilla fröken. Hon va ju klarvaken och fortfarande hungrig. Jag skiter i va dom säger haha När maten i mina girlies är slut får vi ta det då.

ps. Jag va till frissan imorse och fick håret färgat. ÄNTLIGEN! Alice sov i vagen på vägen dit. Va en ängel under hela tiden vi va där och sov hela vägen hem.
Väl hemma fick vi en glad överaskning när Gramma och Papa kom med lunch! Nice :)


Sverige tishan på och nytt fint hår

1 comment:

Jenny -mammaliv i Nashville said...

Åh jag är också så himla trött på alla som ska berätta hur & när lillen ska sova & äta. Allt handlar bara om scheman & fasta tider här. Så himla fel tycker jag. August får äta & sova hur han vill. Det tror jag på! Stå på dig!