Pages

Wednesday, April 25, 2012

busy busy onsdag

Ännu en lyckad natt för Alice. Så himla skönt att hon har börjat sova nu. Jag har så mycket mer energi. Och hon med för den delen.
Och tur är ju det för idag hade vi en busy busy morgon. For iväg till gymet vid halv nio. Känns mycket bättre att lämna Alice på dagiset nu i nån timme när hon är större och jag vet att hon inte är hungrig stup i kvarten. Körde igenom passet jag ska omcertifieras i nästa vecka. Kändes bra. Synd att jag har glömt både papper med noteringar och program och musik hemma i Sverige. Men det fixar sej.

B har varit ledig hela dagen. Ändå stack han iväg kl 5 imorse. Jaktsäsongen är igång. Runt 11 ringde han och meddelade att en kalkon va avklarad. Super lyxigt tycker jag med viltkött.

Min andra frukost efter gymet.
Om det är nåt jag älskar så är det mat!

När Alice vaknar ska vi iväg och handla lite. Nu ska jag börja göra lite mer "riktig" mat åt henne. köttfärssås och ris pasta och en potatis och squash gryta ska det bli. Kul!

No comments: