Pages

Friday, September 09, 2011

She is here!

On saturday September 3 at 22.02 she was born! Our beautiful daughter Alice Victoria Doris Beninger. And she is perfect! Tons of dark hair (where ever that came from :) 3074g and 49cm.
Everything went really well and after i'm done being sore in various places i'll do it again in a heart beat!!!

We've had a few wonderful, emotional, excting, tiering, absolutly fabulous days at home as new parents now and we love it! I'm crying happy tears every other minute and i just can't belive that we made something so precious!

The first diaper change.

Mama and Alice the first morning together. LOVE

I'll try to update as much as i can. Alice is a good sleeper so i do have some time
  in between feedings and cuddles.  

3 comments:

Megn said...

Congrats Victoria! She's sooo beautiful and you guys look so happy! xx

Madeleine@hotmail.com said...

Stort grattis till dottern <3 Och tack för dina fina ord, vad glad jag blir :D Jag hade omöjligt med kläder i början, allt var för stort eller för litet och som du säger känns det onödigt att köpa för mycket, när det ändå kommer att bli för stort så småningom. Men jag köote någon tunika och så som satt löst över magen, sen fick en del vara tight som ett korvskinn eller lite säckigt, man har ju faktiskt en underbar ursäkt :D Kramar

Anonymous said...

Älskade Vickan, vilken fin dotter ni har fått! Jag blir alldeles varm när jag ser bilden på er tillsammans första morgonen. Massor av kramar! Eva.W